27 June, 2009

21hb-25hb Jun (Team Building & Wellness Week - JKA)

Program ini di laksanakan bagi mengukuhkan lagi ikatan silaturrrahim di kalangan staf JKA agar seumpama abang, kakak dan adik. Teringat satu pepatah-pepatih zaman dulu iaitu kalau 2-3 batang lidi terlalu mudah untuk di patahkan tetapi kalau seberkas lidi terlalu sukar untuk dipatahkan.

Semoga ikatan ukhwah di kalangan staf JKA samada baru dan lama bertambah kukuh, insyaallah. Saya sendiri pun kalau staf baru ini pun tak berapa kenal. Semester ini banyak sangat pergi berkursus dan menjadi penceramah. Anyway sorry guys.

Bagi program ini saya tak banyak sangat terlibat coz kena jadi facilitator untuk kursus 'Finishing School' iaitu bagi course Konkrit. Saya di tugaskan untuk modul Kerja-kerja Besi Tetulang.

Aktiviti yang saya terlibat ialah senamrobik, galah panjang dan survivor. Walaupun tak banyak terlibat tapi seronok an it's mean a lot for me. Thanks to Meck Ros and the geng , next time boleh anjur dengan lebih meriah lagi. Pada ahli kumpulan saya don't forgot my gadget yang saya buat masa survivor tu.



Berikut gambar-gambar yang sempat saya ambil sebagai kenangan.





Aktiviti survivor di tepi sungai, Sg. Lembing


Makan durian, thanks to Rusdi (our durian supplier)









No comments: